søndag 13. november 2016

Pappa

Hei Alle Sammen :-) 

Først så vil jeg starte denne bloggposten med å si Gratulerer så mye med Farsdagen til alle fedre i Norge og Sverige <3 Man vet jo aldri om det titter innom en Mann på bloggen ;-) 

I dag er det meg Silje Kristin som skal inspirere dere med ett nytt prosjekt laget for kaBoks. I dag er det ett orntlig CAS kort, men også ett kort som passer perfekt til en helt spesiell Pappa <3

Jeg lager som regel aldri Farsdags eller pappa kort, men denne gangen følte jeg at det passet seg å gjøre nemlig det. Kortet mitt er svart og hvit, å hva passer vell bedre som symbol enn en bart på ett farsdagskort :-) 

  


I Mai i fjor trur jeg at det var, var jeg i Sverige i lage min Mamma og lille søsteren min, vi var en liten tur innom Dollar Store, der kom jeg over ett brett med rosa filt barter. Bartene fant jeg i en liten kostyme avdeling å tenkte at før eller senere får jeg bruk for disse til ett prosjekt. 

I går fant jeg fram brettet med klistremerke bartene i flytteeskene mine, farget dem svarte med sort stempelsverte og tørket dem med varmepistolen.

 


Jeg har limet bartene fast høvelig på midten med quick glue og nedenfor bartene har jeg brukt ett enkelt stempel fra kaBoks med ordet Pappa.

Stemplet kommer fra ett brett som kalles for Verdens Beste, her kan du lage dine egene setninger som Verdens Beste Mormor, Onkel, Søster. Mulighetene er mange. Det som jeg oppdager nå, når jeg holder på å skrive denne bloggposten er at kaBoks er midlertidig utsolgt for dette settet med stempler. Dette beklager jeg virkelig.

 


Jeg har valgt å bare bruke ordet Pappa fra stempelsettet.



Selve kortet er bygget opp med 3D puter og dobbelsidig tape. Den hvite kartongen er fra Bazzill.



Ett enkelt Pappa kort i fra meg i dag :-) 


1 kommentar:

  1. Et rigtig enkelt men meget smukt kort Silje. Her kan man med rette sig, at: Less is more, og sådan er det nogle gange at mindre skaber elegance, og det har du opnået her i hvert fald.

    SvarSlett