mandag 21. november 2016

Domherrar i guld

Hej!

I dag blir det ett julkort med guldkant.
Jag har använt diesen med dom jättesöta domherrarna och samma stämpel med god jul text som jag använde i mitt förr inlägg för den med gott minne :)


Det är så svårt att fotografera så guldglansen kommer till sin rätt men jag har gjort ett gott försök.
Ni får använda er fantasi så förstår ni säkert :)


Här ser man guldet och glittret lite bättre kanske,
Stämpeln är embossad i ett guldglittrigt embossingpulver.
Grenen är från mina egna gömmor.
Du hittar domherrarna HÄR och stämpeln HÄR i butiken.






Visst är dom jättefina både domherrarna och stämpeln?
Jag tror bestämt ni behöver dom båda, eller hur ;)


Tack snälla du för att du tittade in här hos oss i dag!
Kram Anna :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar