lørdag 19. november 2016

Bursdagskort

Jeg har lenge beundret de runde kortene, men ikke hatt en die så jeg har kunnet prøve. Men det har jeg jo nå, for sirkel dies med søm er jo en av nyhetene i butikken vår. Og siden jeg straks skal i bursdag til en liten vakker kar, ja så ble det et bursdagskort.



Jeg har hevet den minste sirkelen og vimplene på 3D puter, en super og enkel måte og gjøre kort litt mer interessante på synes jeg.


Papirene er fra Simple Stories. Dottene har jeg laget selv. Og fra butikken har jeg brukt disse to produktene her:

                

Bare trykk på bildet så tar det deg rett til produktet i butikken.

Håper du koser deg med hobbyen din, og finner masse kreativitet hjemme i varmen, vi sees!


2 kommentarer:

  1. Du har hatt mange flotte kort i det siste. Alltid spennende å se hva som kommer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk <3 Det varmet og høre, jeg satt akkurat og tenkte her om dagen at jeg må finne tilbake til røttene mine, for jeg følte jeg har eksperimentert så mye det siste året ;-)

      Slett