søndag 18. september 2016

Sugerør Perfekt til Babykort

Hei Alle Sammen :-) 

I dag er det meg Silje Kristin som er klar med ett prosjekt laget for kaBoks, å jeg er litt i de samme banene som de kortene jeg lagde til kaBoks sin utfordring
 Utfordringen varer frem til den 30 September kl 23:55, å du må ikke ha blogg eller bruke kaBoks produkter for å bli med på utfordringene våre.
Du kan vel si det at jeg ble litt hekta på de sugerørene, å har derfor laget to enkle kort til med sugerør, to enkle kort som er perfekt til noen som har fått baby <3

 


Jeg har veldig mange ulike sugerør å fant ut at gull og rosa, blå og sølv passet sammen. 
Så med dette kunne man da lage typiske jente og gutte baby kort. 

På det blå kortet har jeg 3 sølv sugerør og to blå sugerør med hjerter.

 


Nederst på sugerørene har jeg tre store knapper, der den ene knappen har en stor sløyfe med en flat hvit dott oppå. 

 


Det rosa kortet har jeg 3 gull sugerør og to sugerør som er i rosa. 

 


På det blå kortet hadde jeg tre blå knapper i samme farge, men på dette kortet har jeg valgt 3 forskjelige knapper, også her har den fremste knappen en sløyfe.

 


På begge kortene har jeg brukt en baby dies og små bokstav dies fra kaBoks. 


 

 


 


Sugerørene er festet på hvit kartong som er inket med distress ink. 

Mønsterpapiret som jeg har brukt er fra Maja Design sin kolleksjon Vintage Romance. 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar