onsdag 14. september 2016

Hjertelig:)

Hei:)

Idag vil jeg vise hvordan jeg har brukt " hjertelig" diesen
på et posekort.


Her har jeg denne på framsiden av kortet
 der jeg har svertet den likt som jeg også har gjort med resten av dette
posekortet.


Dette er den andre disen som følger i dette settet.
Og så har jeg også fått brukt de små hjertene her også.
De er så søte:)
Og 



Laget en tag også som en kan skrive en ekstra hilsen på.
Fikk og brukt gratulere diesen,
 her med skygge bak.



Håper  dere ble inspirert av disse flotte diesene her.)

Det er forsatt tid for å bli med på utfordring som pågår nå.
Den finner dere  :)

Og dere trenger ikke bruke kaBoks sine produkter for å være med.
Trenger heller ikke ha blogg, men  kan sende bidraget inn på mail.

Her er produktene jeg har brukt.







Ha en  fine dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar