onsdag 29. juni 2016

Vennskap

Da er jeg endelig ferdig med skole, og tiden er inne for og feire vennskap. For ferien skal virkelig brukes til og pleie de vennskapene jeg føler jeg har forsømt igjennom skoleåret. Så siden jeg nå da slår et ekstra slag for vennskap så passet det jo helt perfekt og vise frem den nyeste diesen i mitt sortiment nemlig vennskap. Denne diesen kommer til og bli så anvendelig, for man kan skrive både venn, venner og vennskap. For de med humor kan man jo få inn skapvenner, og jeg må bare finne den rette vennen til det, så skal jeg lage et kort med teksten slik.. *humrer*

kreativelena_37_2016

På dette kortet har jeg brukt :

            

Nå håper jeg du nyter sommeren, og litt fritid før du går på hverdagen igjen. Og forhåpentligvis finner du litt tid til hobbyen din også imellom alle sommeraktivitetene.
Vi sees ;-)

Lena_J

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar