fredag 8. april 2016

♥ Pappa ♥

God fredag alle sammen, nå står helgen for døren og det er min tur til å inspirere litt igjen.


For en tid tilbake hadde vi en intern utfordring hos KaBoks, og min oppgave lød som følgende:


Fargen blå, minst 5 bakgrunns stempler, en knapp, et snøre og noe fra KaBoks. Og her er hvordan jeg løste denne oppgaven:


pappa2


En artig oppgave hvor jeg virkelig fikk utfordret meg selv.


pappa


Dette er det første kortet jeg lagde med naturmotivene fra Stampscapes. Og det har blitt mange kort av denne typen etter det. For dette var moro.


pappa1


De er stemplet sammen for å få et helhetlig motiv.


pappa3


Det måtte jo bare bli et kort til pappa. Og den fine diesen finner du her.


mmma:pappa


Så da gjenstår det bare å ønske dere en riktig så god helg og håpe at du ble litt inspirert til å kose deg med hobbyen din i helgen.


Klem DT Line


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar