onsdag 23. mars 2016

Tradisjoner

Tradisjoner er ikke noe min familie er gode på. Men når lillebror fikk en liten sønn, så måtte vi jo bare til pers og feire alt som feires kunne ;-) Og lillemann elsker det jo, så da blir det jo gøy for oss voksne også, som vanligvis kanskje ikke synes alle disse forskjellige feiringene er så stas.

Men i år skal han få noe jeg synes er stor stas. Han skal få påskeegget etter sin oldemor. Det er et godt bevart påskeegg i metall, og ikke så stort i størrelsen. Og til tantebarnet er det helt perfekt, for han er egentlig ikke så veldig glad i godterier. Han vil heller ligge på sofaen med tante og knaske grønnsaker ;-)

Kaboks01

På kortet har jeg brukt diesen Påskekylling nested og litt washie tape, og alle kyllingene har fått et tynt strøk med gul distress :-)



 

I fjor hadde jeg tantebarnet hele påsken, og vi var på to egg jakter, og han storkoste seg. Så jeg håper at noen arrangerer det i år også, slik at det er en tradisjon vi kan ha sammen. Vi skal iallefall på egg jakt på museet i år, og jeg har hørt mye bra om det, så gleder meg til det.

Hva slags tradisjoner har dere til påske?

Uansett så håper jeg dere har en kreativ og super påske, med mye godt humør.

Lena_J

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar