fredag 18. mars 2016

God Påske

Det er snart Påske og foråret er så småt på vej. Er det ikke dejligt! Og har du set vores nye udfordring #2 med tema Påske, som kører lige nu?? Kom og vær med.

Du kan se vores nuværende udfordring #2 Påske HER.

Jeg har lavet lidt ekstra Påske inspiration til Jer i dag.

PiasCreative_IMG_3088

Vasen, som den fine påskelilje står i, har jeg lavet ved at stemple et stykke kraft karton med "Woodgrain" stemplet. Dette har jeg gjort med hvid sværte for at skabe struktur på vasen.

PiasCreative_IMG_3091

Vasen er efterfølgende lavet ved at bruge 2 forskellige størrelse af cirkel dies. Først en lille for at lave selve vasen. Derefter en større cirkel for at lave vasens åbning foroven.

PiasCreative_IMG_3089

Jeg har farvelagt min påskelilje med Letraset Promarker tusser. Motivet har jeg stemplet med Memento Tuxedo Black sværte.

PiasCreative_IMG_3090

Teksten på mit kort er dien "God Påske, no.25", som er utrolig fin og delikat.

Jeg ønsker alle Danmark, Norge og Sverige en God Påske :)

Pia

sbn-2013-01-324[1]KBKS-DIE-25

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar