mandag 11. januar 2016

Nyttårsklem fra meg

2016 er i gang og i dag er det min tur å komme med mitt første DT-bidrag for kaBoks-bloggen. Spenende!!! ;-)

image

Jeg har laget et ganske enkelt nyttårskort, med noen glitrende detaljer.

image

Jeg elsker kaBoks-alfabetene, for jeg synes fonten er kjempefin og ikke minst størrelsen passer perfekt til kort. Jeg bruker de ofte når jeg ikke har tekstdie som passer. Med et alfabet kan man jo skrive akkurat hva man vil, og det som er så fint med kaBoks-alfabetene er jo at de har æ, ø og å, som nesten ingen andre alfabet-dies har.

image

Stjernene og "Klem" er stanset ut i glitterfilm som er limt oppå mosegummi for å gi de litt mer dimensjon.

image

På dette kortet har jeg brukt følgende kaBoks-dies som du finner i nettbutikken:

image
Alfabet store bokstaver

image
Alfabet små bokstaver

image
Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar