søndag 13. desember 2015

Tennbrikketter dekorert med kaBoksdies

 

 

Heisann alle sammen!

 

Vinteren på vestlandet har vært mer våt enn hvit foreløbig, men fyr i peisen kan man ha likevel! Jeg har dekorert min første tennbrikkettboks, og hadde det kjempemorro med dies og ark fra kaBoks. Bestemor mener den er for fin til tennbrikketter og foreslår at den bør fylles med julekjeks eller twist, og det kan man jo saktens, i alle fall om godbitene ligger inni en fin cellofanpose først :-)P1040874-blog P1040875-blog

Dompappene blir ekstra livaktige om du bruker fingrene og gir arket en bue, jeg har også brukt litt distressblekk på kantene for å gjøre den endda mer tredimensjonal.  Den lille, vintertykke fuglen sitter på gjerdestolpen og venter på noe godt. Det er jeg overbevist om!

P1040877-blog

Et vanlig scrappeark er jo som kjent ikke stort nok til å gå rundt en standard boks, og for at skøytene skal forsvinne mest mulig, har jeg valgt å bruke snøfnuggborden fra kaBoks. Siden første og siste snøfnugg er likt, kan denne kutte så langt man vil. Jeg har brukt Matt Multimedium for å lime snøfnuggene skikkelig fast, og har penslet limen både over og under borden. Etterpå, mens limen fortsatt var våt, drysset jeg på Distress Glitter i Rock Candy. Dette glittrer flott i lyset fra flammene i ovnen.

P1040880-blog

En av mine favoritter fra den siste runden med dies fra kaBoks er skigarden. Den ser kanskje ikke så spennende ut i pakken, men man kan lage utrolig mye flott med den! Her har jeg brukt Woodgrain papir fra American Crafts for ekstra realisme. Jeg stemplet med woodgrainstempelet fra kaBoks før jeg begynnte med kuttingen, det er mye lettere enn å stemple etterpå. Jeg har også lagt en gjerestolpe forran og en bak, dette gjør også at gjerdet ser mer realistisk ut!

P1040881-blog

Jeg har avsluttet det hele med linbånd fra Tim Holtz, og en snøfnuggcharm. Jeg har også bevisst valgt å ikke inkludere noen form for "god jul" stempel eller dies. Dermed kan boksen stå fremme hele vinteren om man ønsker det :-)

Så vil jeg minne om at vi søker etter nye folk til designteamet vårt for 2016! Det er fortsatt tid til å sende inn en søknad, og informasjonen finner du her. Du trenger ikke tidliger DTerfaring for å søke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar