mandag 30. november 2015

God Jul med embossing



Jeg har laget er koslig julekort med to av de nyeste stemplene til kaBoks i dag. Jeg har leket meg med hvit og shabby white embossing, og digger vinterfølelsen det gir å embosse snøkrystaller!







Jeg har valgt meg en brun papirpose som bakgrunn, da jeg ønsker å skape litt kontrast og effekt i det ellers lyse kortet. Kaffetagen jeg har stemplet og embosset på, er også valgt med den intensjon og fremheve det hvite. Jeg har brukt stempelene "God Jul,med fyll" og "Snøfnugg".







 Jeg har stemplet og embosset med vanlig hvit embossingpulver på stjerner og god jul teksten. Jeg har også strødd "snøkorn" på taggen for en vinterlig illusjon. På dekoren min, har jeg embosset knapper med shabby white frantage.








Jeg har brukt mye og harde elementer mot hverandre: Duse julepapirer, rusikk hamp, myke blonder og en hard button. Har du lyst til å prøve deg på disse stemplene slv? Ta en tur inn i kaBoks sin nettbutikk og la deg friste ;)





Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar