mandag 7. september 2015

Ups and downs

I dag tenker jeg å vise frem et mannlig kort.

Laget dette til turnuskandidaten vår da han var ferdig i praksis hos oss nå i høst:


 Basen er som vanlig en papirpose. Her har jeg scrappet med div rester, og funnet et passende motiv på Pintrest. Da herremannen var en humoristisk type, falt dette i smak. Bokstavene er stanset ut med kaBoks sin die: Alfabet, små bokstaver. Bokstavene er akkurat passe størelse til både kort og LO bruk, eller PL for den del.

 


Jeg har dekorert i maskulin stil med washitape, filmstrips og sorte dots.

Elin.

3 kommentarer:

  1. Super flot herrekort, og de bogstaver ser godt nok rigtig fine ud, de må vist også på ønskelisten tror jeg.
    Smukt arbejde her overalt, godt gået.

    SvarSlett
  2. Jeg rett og slett elsker dette kortet.. Herlig kreativt, og det havner rett og slett i inspirasjons mappa mi for senere lift ;-)

    SvarSlett