mandag 20. juli 2015

Baby - flaskekort

SFj-11I det siste har jeg hatt det morsomt med å lage kort i "uvanlige" fasonger. Slekta har en babyboom på gang, og jeg lager minst 2 kort til hver dåp/navnefest/velkomstfest/fødsel, så da må fantasien tøyes slik ikke alle blir like.  SFj-12

Jeg har brukt Copics for å fargelegge både stempeltrykk, die cuts og blonden. SFj-13Jeg er så fornøyd med denne blonden ("Jasmine"). Dette var en av de tingene jeg så for meg da vi tok denne inn i nettbutikken. Blonden er jo hvit, men jeg har farget blomstrene og bladene med Copics, slik at de passer perfekt til resten av kortet. Dette er en teknikk jeg kommer til å ta med meg videre! Blonden har en fantastisk kvalitet, de er så morsome å bruke!

1 kommentar:

  1. Åh hvor er det bare nuttet og sødt, og sikken en god ide med at farve blonden, så den passer til. Det skal helt sikkert huskes til senere.

    SvarSlett