onsdag 24. juni 2015

Sommerkrukker

Hei Hei Dere


Etter en fantastisk helg i solskinn er det endelig blitt onsdag og min tur til å inspirere dere <3


kaBoks har fått noen helt fantastiske blonder i Nettbutikken. Noen av disse blondene er bredere enn hva vi er vant med, noe jeg synes er helt topp. Disse brede blondene kan man bruke som base rett over ett kort / LO eller som jeg har gjort, dekorert noen glasskrukker med dem.




Jeg har valgt å brukt er en blonde med navn Nina. Denne blonden er 4 1/8 inch brei.




Oppå blonden har jeg pyntet med blomster i ulike lillanyanser <3



Øverst rundt glasskrukken, har jeg brukt hvit vokstråd og festet en sølvcharm.



Disse krukkene kan brukes til så mangt. Jeg ser de for meg utstillt i vinduet på hytta, som pynt hjemme eller bare til å ha te eller kaffe i dem.  Jeg tror disse glassene blir en venninnegave <3



Da ønker jeg dere en fortsatt flott kreativ onsdag.


Klem fra DT Silje Kristin

1 kommentar:

  1. WAUW hvor er de bare smukke Silje, virkelig smukke. Super god ide og en perfekt venindegave eller værtindegave til en man ikke ved hvad man skal give. Og den blonde er simpelthen bare fabelagtig smuk også.

    SvarSlett