onsdag 27. mai 2015

Ukeplan i Grønt & Rosa

Hei Hei Alle Sammen <3


Da er det blitt Onsdag og det er min tur til å inspirere dere til å prøve noe nytt :-)


Hvor mange av dere scrappere der ute har barn med flere aktiviteter i uken? Skole, idrett og andre små aktiviteter uten om ? Hadde det da ikke vert kjempeflott å laget en litt kreativ oversikt, som kan friske opp kjøleskapet ditt?   Og det i den formen og fargene du selv vil ?


Så denne gangen har jeg lyst til å vise dere en UKEPLAN som inspirasjon til ALLE dere som ønsker å lage noe kreativt for å lyse opp den ellers hektiske hverdagen.


Min ukeplan er laget i en enkel stil med grønne mønsterark, flere ulike roser og for å markere dagene, har jeg brukt en genial stempelplate fra kaBoks med alle dagene på <3



UKEPLAN er skrevet med kaBoks sitt sett med Store Bokstav Dies <3 Lager man en UKEPLAN eller LEKSEPLAN, kan man også skrive navnet på den personen den tilhører.



Alle Blomsterne jeg har brukt er i ulike rosa / lilla toner. Fargen har jeg valgt fordi det bryter opp det  grønne, og passer veldig godt til de flere ulike nyansene av grønt jeg har brukt ellers på ukeplanen.  Hvis du ser nøye på blomsterne, vil du se at alle har ett lag med glitter på seg <3



Mandag - Søndag er ett stempelsett fra kaBoks. Du kan bruke dette brettet til å lage din egen UKEPLAN, LEKSEPLAN eller hva med en Kalenderblokk med alle dagene? En handellise for hva man skal handle til de ulike dagene osv. Det er UENDELIG med muligheter for hva du kan bruke settet med stempler til <3 Bare fantasien som setter grenser :-D



I to av hjørnene og nederst på vær dag har jeg brukt rosa krystaller. I mine øyne er det prikken over i'en <3 Sammen med den grønne vokstråden, så trenger man ikke noe anet pynt.



Jeg har brukt 3D puter under annenhver dag for å få litt høyde og noen små effekter på Ukeplanen. Da unngår man at det bare blir helt flatt :-)



Da har dere sett min ukeplan <3 Håper den falt i smak <3



Da ønsker jeg dere en fortsatt flott Onsdag <3


Klem Fra DT Silje Kristin

1 kommentar:

  1. Super fed idé, og hvor er den blevet flot. Den idé skal da vist huskes, den ville være perfekt til både min datter og svigerdatter til efter ferien.

    SvarSlett