mandag 13. april 2015

...SUPER sød!

Kender I det med, at man helt tilfældigt falder over en spændende teknik og bare må prøve den med det samme? Dette kort er netop sådan et tilfælde! Det er fantastisk, hvor meget man kan få ud af sine Distress Inks.

Jeg har skabt dette vandfarve look ved brug af en teknik, som jeg så Laura Bassen lave. Et stykke plastik, nogle Distress Inks og lidt vand spray og voila! Og kortet blev SUPER lækkert med den nye store tekst die fra Kaboks. Tjek lige størrelsen på den, hvilket er såååå dejligt i følge min mening. Den er ca. 7 cm lang og ca. 4 cm høj......mums!

Kaboks "Super" die - link til webbutik HER.

PiasCreative_IMG_1686

Teksten er lavet ved at die-cutte SUPER i mørkegråt blankt karton, mens resten er stemplet med sort sværte. Jeg ønskede at skabe en smule forskel på teksten, så SUPER blev mere fremhævet.

Jeg har brugt 3 forskellige Distress Inks til baggrunden; Peacock Feathers, Seedless Preserves og Picked Raspberry. Til slut har jeg pyntet kortet med hjemmelavede enamel dots. De mørke tyrkis er lavet af Glossy Accents og neglelak, mens de pink er lavet med en Paper Pen.

PiasCreative_IMG_1688

At lege med vandfarver er fuldstændigt uforudsigeligt og her er beviset. Har du bemærket den lille mærkelige orm, som er lige under P'et. Den har enda to øjne!  :o)

Pia

6 kommentarer:

  1. waue great card love the watercolour "drips and the die.

    SvarSlett
  2. Super flot kort ;)
    Og sikke en kær orm...

    SvarSlett
  3. Thanks Dorte :o) I am so glad the watercolour look turned out to gorgeous.

    SvarSlett
  4. 1000 tak Gitte :o)

    SvarSlett
  5. Tak for rosen Camilla. Ja, den lille orm var mega kær ;o)

    SvarSlett