onsdag 8. april 2015

En herlig påske

Jeg pleier og lage veldig enkle kort. Men nå hadde jeg veldig lyst til og lage en layout. For jeg har et bilde av lillebroren min fra påsken som virkelig sier mer en 1000 ord. Jeg surfet litt på nett for og se hva jeg liker, og fant ut at jeg liker det helt enkle her også. Så hva som egentlig skjedde her må dere ikke spørre meg om, for jeg vet virkelig ikke :-)

Jeg startet med og skjære til bilde, og legge på en sort kant. Jeg hadde også stanset ut smil, og god påske, og plassert de.Så tenkte jeg at litt sort og gul spray under ville bli flott. Men jeg sprayet vist mye kraftigere en jeg så for meg i mitt indre, og fargen blir jo veldig annerledes når man sprayer på kraft. Så fant jeg frem en stencil, for og ta igjen mønsteret i den sorte kanten ved bilde. Det så så ensomt ut så da måtte jeg finne frem stempler.. o.s.v. Sluttresultatet ble jeg faktisk veldig fornøyd med.

kreativelena_P04_2015

Det ble ganske mange kanter rundt bildet til slutt ;-) Og jeg synes det gjorde seg godt når man blandet de litt harde firkantene med den runde scaloppen. Og selvfølgelig måtte smil diesen med, for ikke har jeg sett bror mer fornøyd en dette på lenge..

kreativelena_P04_2015_2

Og selvfølgelig måtte jeg jo benytte den herlige god påske diesen også. Jeg kuttet den ut to ganger og limte den oppå hverandre slik at den ble litt mer stødig

kreativelena_P04_2015_3

Og jeg brukte jo masse stempler på bakgrunnen, og kunne ikke dy meg, men brukte det lille smiley ansiktet ganske mye som du kanskje kan se ;-)

kreativelena_P04_2015_4

 

Så slik kan det gå noen ganger. Man starter med en ide, og plutselig så er man så langt unna sin egen komforsone, at man egentlig glemmer at man gikk utenfor den. Det er virkelig gøy og oppdage at det og prøve seg på noe nytt kanskje ikke er så farlig allikevel. Så nå håper jeg du kanskje er inspirert til og prøve deg på noe nytt.

 

Som alltid, kos deg med hobbyen din!

- Lena_J - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar