mandag 11. september 2017

Vinterens nyheter del 2!

I dag tar jeg for meg to stempelsett og 2 sett med dies. Jeg håper dere blir inspirert av disse, og jeg gleder meg til å se hva dere lager med de nye produktene våre!

Det første stempelet er et nydelig sett som du stempler lag på lag for å lage en Julestjerne


Dette lille settet blir til nydelige bakgrunner, men kan selvsagt også brukes som hovedbilde alene.



På dette kortet har jeg stemplet motivet to ganger. Jeg har brukt Distress Blekk, og sprayet en liten spray med vann på første laget slik resultatet ser ut som akvarell. Jeg tørket første laget med varmepistol, før jeg stemplet neste lag. Samme farge er brukt på begge lag. Motivet er trykt ut med Firkantdien vår, og jeg har laget et lite shakervindu bak motivet.


Her har jeg laget en bakgrunn med settet, så har jeg brukt stempelet "God Jul, håndskrift" sammen med det matchende diesettet



Det neste diesettet har jeg tenkt på i mange år. Jeg lagde en pose for hånd for mange år siden, som stod utstillt på min lokale scrappebutikk. Jeg fikk så mange spørsmål om denne, og nå har jeg laget den som die! Som vanlig har jeg fyllt settet opp med så mange dies som mulig. Her får du 16 dies i settet!


Her ser du alle diesen trykt ut, bortsett fra de tre lukkemekanismene. 


For å lage posen må du trykke ut to like av hoveddien. Denne går akkurat inn i den vanlige Bigshotten. Du trenger 1 12"x12" ark til denne, og dien må legges kant i kant med arket.

Dette arket er 6" bredt, og du kan se at dien går fra side til side.


 Posen blir 4" bred.


1 13/16" på kortsiden




Posen er 6" høy

To versjoner av posen!

Bølgedien fra firkantsettet passer perfekt som kant på toppen av posen!


Du kommer til å se mer av disse produktene fremover, men jeg håper dette har gitt deg noen ideer for hvordan disse kan bli brukt hos deg nå før jul!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar