lørdag 25. februar 2017

Takk for gaven

Denne gangen har jeg valgt og lage et veldig enkelt takkekort. Jeg synes det er så utrolig koselig og gi takkekort for de blir så satt pris på føler jeg. Også skal det også sies at jeg er ikke verdens letteste og kjøpe gave til, så når mine mennesker får takkekort, kan de puste lettet ut ut og tenke at de traff riktig.. *flirer*


Motivet er fargelagt med derwent artist blyanter, og selve motivet er fra bugaboo.
Jeg har sprayet litt med sort og hvit mist, og limt på noen få paljetter.
Jeg la litt glossy accent over detaljen i ballongen og over selve teksten på gaveposen.

En av tingene som er så fantastisk med og bruke litt digitale stempler, er at man kan få ting til og passe så godt sammen. Slik som her hvor teksten for gaven passer helt perfekt. Slike detaljer liker iallefall jeg veldig godt.

Produktene  jeg har brukt fra oss finner du under her, og bildene tar deg direkte til butikken: 

          







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar