onsdag 30. desember 2015

Enkelt nyttårskort

Jeg synes det er veldig kos og ta med meg et lite kort når jeg er invitert bort på nyttårsaften. Vi pleier som regel og ha et spleiselag, hvor vi som ikke er så flinke med mat bare leverer pengene til et par av de som elsker og lage mat. Vi pleier da gjerne og være hos en av de matglade hobbykokkene, siden kokkene er mest komfortable på sitt kjøkken. Det er virkelig undervurdert hvor mye et kort kan gjøre. Det viser at jeg jeg setter pris på jobben de gjør, og de føler seg mer verdsatt.  Og man trenger ikke og lage lage fancy kort for at det skal bli pent, og elegant.

Her er kortet jeg har laget til årets fest:

kreativelena_65_2015

kreativelena_65_2015_02

Har kun brukt to striper med washie tape, og limt på teksten med bokstaver fra Alfabet, store bokstaver.



Akkurat nå driver jeg også og utformer nyttårsforsettene mine. Jeg pleier ikke ha noen, men ser på scrappepulten min at jeg trenger noen for 2016 ;-)
En du? Har du noen forsetter for 2016?

Som alltid, kos deg med hobbyen din, og godt nytt år fra meg til dere :-)

Lena _ J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar