mandag 3. august 2015

Velkommen til verden

Her kommer enda ett babykort fra meg. Dette kortet er til velkomstfesten til en liten gutt som heter Elias. SFj-5

Jeg har kombinert stempel og dies fra kaBoks. Jeg har stemplet med gull, og brukt samme stempelpute rundt kantene på arkene. Alfabetdiesene har jeg kuttet ut i finertape. Dette er en tape laget av ekte finer, og den har en fantastisk tekstur. Det er supert at diesene fra kaBoks kan kutte så mange ulike materialer.SFj-6

Stjerne Konfetti dien bruker jeg igjen og igjen. Inntrykket de gir er så forskjellig når de blir kuttet i forskjellige materialer!

SFj-7Her har jeg brukt blonden "Silje", den er veldig intrikat, og kortet trenger nesten ikke mer dekor.  Du kan se jeg har brukt litt gull fra stempelputen på tulipanene også.SFj-8Inni kortet har jeg brukt "lykke"-dien, den har jeg lagt oppå et hjerte. Kombinasjonen av disse to gjør meg glad :-)

SFj-10

2 kommentarer:

  1. WOUW hvor er det flot, og virkelig delikat i alle detaljer. Fantastisk smukt kort, som helt sikkert vil blive et dejligt minde for modtageren.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Maryann! Det er veldig hyggelig at du legger igjen så mange kommentarer! Det setter vi alle stor pris på :-)

    SvarSlett