onsdag 12. august 2015

Barndomshelten min

Det var ingen større helt en Pippi når jeg var liten ;-) Hun klarte seg uten voksne, og hun satt til og med voksne på plass om de var ufine. Og i hjemmet sitt lagde hun mat, og reparerte hus. Og Pippi sitt motto har vært med meg helt opp i voksen alder, og jeg lever fortsatt med det. Så jeg synes det er helt fantastisk at KaBoks har et stempel med mottoet/sitatet :-)

Jeg måtte jo finne et motiv til stemplet, så etter et lite søk på google fant jeg et helt fantastisk et fra Rhode Montijo. Dette motivet sammen med stemplet ble bare helt herlig, så jeg valgte og ikke bruke noen pynt som kunne konkurrere.

kreativelena_48_2015

Er ikke dette bare verdens beste sitat?

kreativelena_48_2015_2

 

Hva med deg? Har du et motto eller sitat som sitter med deg helt fra barndommen?

Som alltid, kos deg med hobbyen din! Vi sees :-)

- Lena_J - 

4 kommentarer:

  1. Det tror jeg helt sikekrt godt jeg kan tilslutte mig også, og var selv en stor fan af Pippi som barn også.
    Du har da bare ramt helt i plet her med både tekst og billede, og lavet et helt mesterværk.

    SvarSlett
  2. Fantastisk kort, motiv fargelegging, tekst og ALT........fantasktisk <3

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk Maryann. Nå ble jeg helt varm om hjertet her.. Og litt målløs faktisk ;-)

    SvarSlett
  4. Nå ble jeg iallefall målløs... Tusen takk for helt fantastiske ord May Grethe, jeg setter så utrolig stor pris på de. De varmer herfra til månen og tilbake igjen :-)

    SvarSlett