onsdag 6. mai 2015

Til konfirmanten

Ja da er vi midt i årets første periode med konfirmanter, og man kan ikke få laget opp nok kort til anledningen.

Jeg elsker og sitte og fargelegge, så denne gangen har jeg fargelagt et fantastisk stempel fra Kraftin`Kimmie som dessverre ikke selges i Norge. Så tok jeg et dypdykk i resthaugen og fant litt papir for og lage et par kontrast border. Brukte også samme pynte arket og basen til og trykke ut noen stjerner med konfetti diesen. Til konfirmant diesen trykket jeg ut tre ganger og limte oppå hverandre.

kreativelena_31_2015

Kunne jo ikke la innsiden være tom, så stemplet et stempel som heter Til ære for deg, og limte inn et skrivefelt.

kreativelena_31_2015_2

 

Som alltid så håper jeg du koser deg med hobbyen din, vi sees :-)

- Lena_J - 

 

1 kommentar:

  1. Det her er et af de mest fantastiske kort, jeg har set i det sidste. Det er bare en stor komplet harmoni og en fryd at se på. Virkelig dejligt!

    SvarSlett