fredag 29. mai 2015

Bryllup i Guld & Grå

Der er en helt speciel grund til, at jeg netop til i dag har valgt at lave et bryllupskort. I dag er det fredag den 29. maj og i morgen lørdag den 30. maj, vil jeg deltage i et utraditionelt bryllup. Jeg er faktisk nødt til at møde op til brylluppet i morgen, da det er jeg som skal giftes ;-)

Derfor måtte jeg selvfølgelig lave et bryllupskort til i dag. Nogen gange går jeg bevidst efter at kombinere traditionelle og utraditionelle farver. Jeg gør det for at opnå et forfriskende twist på mine kort.

IMG_1891

Til teksten på kortet har jeg brugt stemplet "Til lykke med bryllupsdagen", som jeg har heat embosset på en vellum banner med Super Fine Black embossing pulver. Aftrykket af blevet superskarpt og perfekt.

Blomsterne er lavet med Deco Foil, laserprinter og laminator, som jeg efterfølgende har klippet til.

IMG_1892

 

Pia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar