mandag 4. mai 2015

100% Super

I dag har jeg laget et bursdagskort til ei tennåringsjente, som vel og merke elsker rosa ;) Jeg har brukt de nyeste diesene fra kaBoks som er SUPER fine:


Jeg har en hvit papirpose som base. Den har jeg punchet, før den har fått litt sverte og papirpaneler på seg. Panelene er også rufset og svertet.  Motivet har jeg lånt på pintrest.


Jeg har pyntet med blonder, roser og daisys. Litt her og der har jeg satt på rosa paljetter med bling inni. Trerammen er fra Wycinanka. Og sist men ikke minst: "Super" er stanset ut med en kaBoks dies, som du finner i nettbuikken vår HER.


Takk for at dere titter innom oss, og forhåpentligvis blir litt inspirert til å finne frem scrappesakene. Kanskje til og med shoppe litt? ;)

Du kan finne vårt fantastiske lotteri her!














1 kommentar:

  1. Super flot kort her, og et af dem jeg meget gerne vil lifte, når der blír lidt mere tid. Det er bare kanon flot lavet i alle detaljer.

    SvarSlett